Like nothing has been changed, but as we both know, everything is changed

Goddagens bloggen. Idag mår jag lite bättre, feberfri, men inte bra. Och sjuuukt rastlös har jag varit. Blir tokig av att bara vara hemma såhär. Hur har jag då sysselsatt mig?
Jag drar fram symaskinen! Idag har jag, från 3 plagg ja icke använde p.g.a inte nöjd med deras utseende nu skapat en klänning, ett linne å en skjorta jag vill använda. Perfekt ju! Så lite positivt är de att vara sjuk, jag får tid att vara kreativ på ett sätt ja älskar. Jobbat på min balklänning har jag också gjort, samt sett Sverige åka ur VM.
Juste, dött 100X om framför tvn också då mamma tydligen kände nån i "Fråga Olle-dokumentären". Mitt twitterflöde fick utlopp för detta:


Kommentarer
Postat av: Martina

hahahah du är så skööön

2012-05-18 @ 09:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0