Livet rusar förbi

"Jag ska lägga mig tidigt innan balen och få min skönhetssömn". Haha bästa lögnen jag någonsin dragit!
Hur som haver, här ligger jag, kvällen innan balen, efter mitt livs sista skoldag. Livet alltså, vad det gör med en! Imorrn kickar studenten igång på riktigt. Vet inte riktigt hur ja ska reagera. Vill både le och gråta.

Iallafall hamnar bloggen lite åt sidan då det varit fullt upp! Igår gled jag runt på stan med Jullan, Sanna och Malin. Lunchade på nian och shoppade en del. På eftermiddagen blev det powerwalk med Jullan, pyssel- och systuga hos henne där vi bl.a. Blekte jeansshorts. Assnyggt blev de!
En sleepover som gav den bästa starten på den sista skoldagen. I skolan flippade vi med högtalaren (Harry) i både korridor och matsal. Vi sprang runt och in i alla klassrum och skreks sjöng och dansade. Precis som studenter ska göra! För vi har bara festen kvar!!!
Fika på sista lektionen och några ärenden med Fia. Sen hamnade jag på spakväll hos Axelsson, perfekte slutet och starten inför balen!
Nu ska ja sova, alldeles för sent, och alldeles för spänd. Imorgon kommer bli en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0