Med huvudet högt över marken

4 bilder från dagen. Gästbloggning hos Anna och häng i solen med klassisar.

Har kommit en liten bit på balklänningen, och det känns kul att jag får vara med i processen!
Förövrigt har jag käkat jordgubbar+mjölk ikväll och betalat Rhodos-resan. Rätt bra kombo!

Och jag har nu tagit mig an uppdraget som Annas personliga sömmerska då hon behöver ändra om sin studentklänning. Kan bli spännande. Hon kanske står där den 8:e juni och ser förjävlig ut. Återstår att se!

En extra notis: Vad skulle vara det första jag skulle göra om jag fick prova på ett liv som kille? Slå mig själv mellan benen. Ärligt alltså. Har alltid undrat över hur ont det egentligen gör. Tack för mig. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0