Onsdag

Idag har det varit en bra dag. Började med att sjunga för Gustav som fyller tonåring idag (Ofattbart!!!!). Tog mig en powerwalk och åkte in till skolan för 2 slappa lektioner och en lunch. Det känns att det närmar sig slutet, schemat börjar liksom suddas ut.
Efter skolan har Karin börjat sy på min balklänning. Det känns så jäkla kul! Och som sagt, kanske min sista dansträning har jag avklarat. Även där ofattbart.
Födelsedagsfika med brynästårta samt Greys, där har ni avslutet på min kväll. Det toppar jag med att nu betala Rhodos-resan!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Grattis till Gustav!!

2012-05-02 @ 22:52:02
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/
Postat av: Martina Å

älsklingarna mina <3

2012-05-03 @ 19:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0