Sanna Khajavi

Idag ägnar jag ett inlägg till Sanna. Bara för att få säga tack och förklara vilken fin människa hon är.

Igår kommer hon, helt oväntat när vi ska köpa en studentbiljett och förklarar att hon vill bjuda mig på den. Varför frågar jag undrandes. Jo, för jag vill egentligen ge dig blommor när du har tagit ur tandställningen, men då är det roligare att få ge dig denhär istället för ett par blommor som ändå vissnar.
Hur fin vän har inte jag? Jag blev så fruktansvärt glad!
Men sen så är det faktsikt så att Sanna är en av de genomsnällaste människor jag någonsin träffat. Brys sig alltid om sina medmänniskor, vill alltid hjälpa andra och känner medkänsla för någon som har det svårt. Generös och kärleksfull till tusen, där har vi Sanna. En sann glädjespridare. Jag blir alldeles sprudlande glad och varm i hjärtat när jag tänker på att jag faktiskt har en så fin vän omkring mig. Kärlek till dig!
Sanna och jag, vid den första studentfesten.
Och ett stort plus är att jag faktiskt får fira studenten med denna fina människa. Tusen tack Sanna!

Kommentarer
Postat av: Martina

Åh! Hon är så bra vår vän <3

2012-05-09 @ 20:28:17
Postat av: Sanna

Åh vad söt du är finaste Linnea! Du är underbar, en sån vän man vill vara där för för att du alltid bryr dig. Puss och kram!

2012-05-09 @ 22:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0