Save the world tonight

Var ut till Engeltofta och kikade på alla fina människor. Känslobomb då jag grinade vid varje vän jag mötte för dom var så otroligt fina! samt med tanken på att jag själv står där om 1 vecka.

Men mina vänner. Vilka otroligt vackra vänner jag har! Martina, Julia, Salinas och Marcus. Så fruktansvärt fina allihop! Hoppas av hela mitt hjärta att ni njöt av kvällen.

Min kväll fortsatte dock inte med champange som deras, utan med käk från pizzerian med Anna, Alex, Sanna, Malin, Sabah och Vivi i Annas uterum. En chillkväll med tända ljus, gott och härliga vänner! Glammigt det med.
Nu är ja så sjukt trött. Godnatt, en dag imorgon med, med GD/GIF och en bal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0