Tattoo

Kom på att jag inte visat någon bild på min tatuering som är placerad på övre delen av ryggen, mellan skulderbladen ungefär.
Jag är ruggigt nöjd och denhär har stor betydelse för mig. Det är ett bevis på vem jag är och vad jag har gjort för att känna mig bekväm med mig själv. Ett bevis för vad jag klarat av. Och dehär är ett motto jag försöker ha i livet för att göra det enklare och lyckligare att leva.

Jag har hela mitt liv skämts enormt över mitt leende samt hela den nedre delen av mitt ansikte p.g.a underbett osv. Men samtidigt ska jag aldrig ångra det leendet jag förut hade. För trots att jag skämdes så var jag lycklig även de gångerna jag log. Och det är det som har gjort mig till den människan jag är idag. Så jag ska aldrig någonsin ångra något som fått mig att le. Och framförallt inte mitt gamla leende. Det bevisar denhär tatueringen för mig.

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Grym!

2012-05-13 @ 22:22:03
URL: http://erikaedorsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0