Lower

Okej, en pissdag i skolan. Vaknade upp med feber och ville allt annat än att gå upp och skriva typ mitt livs viktigaste matteprov. Feberyra under provet och de kändes som ja skulle svimma. Men fan så glad jag är, för jag blev godkänd på detta kursprov i MatteC!
Blev tvungen att vara kvar i skolan från 08.30-16.30 för att göra klart de sista skoluppgifterna. För vet ni? Ikväll ska alla rester vara inne och imorgon har jag min sista redovisning, sen är skolarbetet i pricnip klart och 12 års slit är över. Helt sjukt! Efter imorgon kan man äntligen börja njuta av denhär sista tiden!


Känner mig dock lite skeptisk till morgondagen med tanke på att ja mår piss nu, men jag måste göra den sista redovisningen.
Förövrigt har jag åkt till köpis idag för att införskaffa mig 2 bikinisar inför Rhodos. Lära ju passa på när lönen kom!
Nu: Skriva religionsuppgift!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0