Vi klarar oss till våren

Idag har det varit en fantastisk dag! Eftersom vi inte hade några lektioner drog klassen till Boulongern och hängde med sol, matsäck, kubb och brännboll! Man lär ju öva lite om man ska äga ut alla andra under studentveckan.
Tydligen kommer jag fungera som en rejäl bulldozer/mur för ja stoppar alla bollar! Eller så hamnar dom bara mot mig automatiskt? Nej men en fläskläpp, blåtira, uppsvullen tutte och bruten näsa kan ju va snyggt på balen - huvudsaken är ju att vi vinner brännbollen. Eller nej, de viktigaste är att vi har roligast och är fullast kom vi fram til idag. Kan funka det med!
Gled iväg lite där. Hur som haver, efter bollan skrev ja och Conne klart ett skolarbete och solade lite mer. En powerwalk med catta och en balklänning som har sytts. Lite styrketräning med bror har jag även hunnit med. Nu ska ja skriva på mitt allra sista skolarbete. Skulle ju va rätt fint å bli klar ikväll. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0