All around the world

Mitt första pass på Deli ägde rum idag. En sak jag inte rekommenderar är att ha 2 upplärningar samtidigt. Typ som nu, dagarna efter varandra. Huvudet är så överfullt med information. Och alla dessa koder. Jises! Matvaror har olika koder på Rema, kakorna andra på Deli. Och om vi säger såhär, bananer har en kod på Rema och en annan på Deli. Förstår ni sifferkaosen i skallen? 
Hela natten drömde jag om siffor roch blippande av varor. 
 
Hur som, Deli var superkul! Härliga tjejer jag jobbar med och trevlig miljö. Lite svårt med de norska namnen på maträtter osv i kombination med koder och lyckas höra vad dom säger. Men det ska nog gå vägen! 
Idag igen arbetade jag och Catta om varandra. Jag 12-18 och hon 17-23. 
Passade på att skypa med Fia, ta en lång dusch och göra hemmagjord pizza tills Catta kom hem. Och snacka om att jag var hungrig vid 23.30 tiden, då jag inte ätit nåt sen frukost vid 11 på morgonen.... Åter igen jises!
 
Så nu har vi hängt, Catta pysslat med sin nya telefon (Btw så äre typ halva priset på alla telefoner här jämfört med Svergie. Asså Iphones, allt. Helt sjukt ju!) ätit och beställt biljetter till SHM. Galet kul!!
 
Dag 1 på Deli och även dagens outfit därå bloggish
 
Grabbar, den 22 dec ses vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0