För varje steg du tar, har du lika långt till mitt hjärta

Har sovit skitdåligt och jätteoroligt inatt. Så vaknar man alldeles för tidigt av att Jonte typ spelar "dödsångest-musik". Jo, men godmorgon liksom. 
 
Idag var jag på mitt nya jobb Deli de Luca och skrev på lite papper och så. Ungefär en 50%-tjänst har jag fått, med +/- några timmar. Har min första arbetsdag på lördag och det känns skitskoj! 
Och påvägen hem dök det upp ett annat möjligt jobberbjudande, plus att jag har intervjun från igår att vänta på besked om. Men intervjun igår var på ett heltidsjobb, vilket innebär att jag inte kan ha kvar Deli. Nackdelen där är att det inte är någon fast lön, utan endast provision. Vilket gör att de känns lite osäkert..
 
Men skulle jag ha en sån tur att jag får jobb på stället som dök upp nu i eftermiddag, vilket också är en deltidstjänst, kan jag arbeta både där och på Deli De Luca. Då har jag en fast inkomst och de skulle vara perfekt! Så jag håller tummarna. Berättar om mer detaljer när jag vet!
Livet rullar på som ni märker.
 
Nu ska jag stoppa in lurarna i öronen igen ovh kika på lite The big bang theory, vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0