Fredagskvällen

Emil var iväg på annat håll ikväll, så det blev jag, Catta och Jonte som hängde denna fredag. Pasta till middag, sicken fredagslyx va?
Men lite chips & dipp kunde vi allt unna oss. Och en film på det. "Hur många lingon finns det i världen".
Sen lyckades jag få min vilja igenom och se på live-streamingen av Rihannas konsert på Berns i Stockholm ikväll. Hon må va sen, det må vara klagomål hit & dit. Men för mig är hon alltid Rihanna. Och en grym artist med grym musik, de är då ett som är säkert. Hon klår dom flesta andra.

Lyckades klämma in en trippeldejt på Skype med Anna och Fia. Min fina tjejer. Dock lite dålig täckning, men fan va jag saknar dom. Avslutade med ett typiskt mig och Fia samtal. Herregud tjejer, jag behöver er vid min sida!
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Anna

Har saknat er så mycket! Stor kärlek <3

2012-11-21 @ 01:57:47
URL: http://annaaahhp.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0