I don't wanna be stuck under someones spell

Igår kom Emils pappa, storasyster och lillasyster på 9 månader och hälsade på. Goaste ungen!
Han hade med sig massa mat och grejer så vi kunde fixa en garderob till grabbarna. Vi bjöd tillbaka med kladdkaka. Lyckan när någon kommer med mat, den är obeskrivlig.

En grej jag kan tillägga, jag kommer nog komma tillbaka som en tjockis till Sverige. Theese roomies are making me fat. Okej inte dom, men jag som inte är van att äta kvällsmacka osv dras med i deras matvanor och käkar. Inget negativt till dom, utan snarare till mig som icke kan motstå. Sen är de synd att man inte har råd att köpa en massa frukt osv, de äter jag faktiskt hellre på kvällen till en kopp té, än en macka.

Nu är det fredag och dags att skypa med Axelsson! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0