I never loose him out of sight

Hej gott folk. Här ligger jag i vår soffa i Oslo. I vår lägenhet?? Sjukt! 
Igår kikade jag och Catta runt inne i Oslo city. Gick längs Karl Johans gate (huvudgatan) och lite runt om, för att kolla in Oslo och försöka få oss ett hum om hur man hittar här. 
Åt en tacopizza (Som typ bröd, ligger i bröd och fika-hyllan här), blev stoppade av 3 ungdomar, typ Jehovas vittnen. Ena killen pratade non-stop i okrydd en kvart! Under den kvarten stod jag och Catta och bara stirrade. Han förde en konversation med oss utan att vi svarade i 15 min.. Vi ville inget annat än att springa därifrån.. 
Under kvällen hade vi besök av Nujen, Robin å hans polare och lite senare kom Sanna och Sabah över nån timme för lite catch-up och tjejsnack. 
Vi lyxade till det under kvällen mde Tikka Masala, film och chirre&dirre. Bra kväll. 
 
En liten kul grej är att mitt på huvudgatan ligger det en sex-shop, "kondomeriet". Jämför med Gävles lusthuset som ligger jätteavskilt och det är en skam att gå in. Men här går man in, helt vanligt. Folk i alla åldrar. morfar, pappa, par, lillasyster, ja you name it. Nemas problemas liksom. Inget konstigt egentligen, bara en kontrast till Gävle. 
 
Nu ska jag käka lite frukost, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: sabbiiiiiis

OCH VART STÅR DET OM MINA CHOKLADBOLLAR?!?!!?

2012-11-04 @ 14:33:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0