Jobba jobba jobba

Hej Igen el bloggisch! 
Så, vad händer i livet? Mestadels jobb just nu. Jobbade 06-13.10 på Deli i Tisdags (utan rast!!), började sen på Rema 13.30-18.30. Bad då om en lunchrast ridekt när jag kom. Bästa Knut lät mig äta innan jag började. Käkade på 10 min sen jobbade jag. Alltså min enda rast under en 12-timmars arbetsdag. SkönT. 
Hemma hade grabbarna serverat maten på bordet (Iochförsig på mina order, men ändå). Robin (Grabbarnas vän) hängde här hela kvällen och jag kom nog itne i säng förrän halv 2?
 
Idag onsdag har jag jobbt på Rema 11-15.30, sprungit hem, kastat i min mat å sprungit till bussen. Mötte upp Frida och Sophie, kollergorna på Deli och åkte på Kurs på huvudkontoret 17-21. Där har ni mina dagar. Har förresten grymma kollegor! Tjejerna på Deli är hur härliga som helst! Frida och Sophie ska förresten komma hit på fest på fredag. Så pepp! 
Och Rema bara älskar jag också. Trivs skitbra och har härliga kollegor. Känns så jävla bra!
 
Förövrig ringde dom från ett till jobb igår och frågade om jag ville börja jobba i en butik hos dom. Har nu alltså tackat nej till 2 jobb här i Oslo, och jobbar på 2 andra. Allt detta på 3 veckor. De går bra nu. 
 
En annan sak jag bara vill tällägga är att från förra fredagen till nu på fredag, har jag jobbat 58,5 timmar. Är alltså anstäld för 22timmar/vecka. De går som sagt rätt bra nu. 
Jag har enligt avtal 12 timmar/vecka på Rema, men efter denna period, fre-fre kommer ja att ha jobbar ihop 35,5 timmar där och resten på Deli. Cash is king. Men Linnea är trött. Och påväg att bli sjuk. Så idag har jag köpt klementiner för att proppa i mig c-vitamin. Och nu ska ja sova. Godnatt. 
 
Två av veckans måltider på jobbet. Ni ba: Aha, intresseklubben antecknar. Jag ba: bra. detta är viktig info.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0