Just beat me up

Goddagens! Här sitter jag, på madrassen i mitt och Cattas rum. Sängar var inte prio 1, så just nu sover vi alla 4 på madrasser på golvet. Inatt sov jag och Catta första natten i vårat sovrum, eftersom vi sov på soffan första natten. Det känns riktigt bra, här kommer vi trivas! 
Hela lägenheten känns bra förresten, den känns så lugn och fräsch på något sätt. 
Ni som känner mig väl vet att jag vid ett flertal gånger stött på spöken, känt av andar osv. Jag kan liksom känna i ett hus jag befinner mig i om det är lugnt eller oroligt. Och här, här känns det lugnt. Riktigt skönt!
 
Grabbarna spelar tv-spel medan jag och catta hänger på rummet med musik. Vi har en sån skön stämning! Skrattar konstant, så jag tror jag kommer komma hem med magrutor över hela kroppen när jag flyttar hem till Sverige igen. Och vi blir mer och mer avslappnade med varandra. 
 
Hur dagen ska spenderas är inte helt spikat, men det känns rätt skönt också. Tror vi alla behövde en lugn helg att bara komma till ro här och fixa & dona. Så vi sa att vi ska ta tag i jobbsökande osv på måndag. 
Nu tänkte jag kolla på nåt avsnitt av någon serie. Ha det bra, vi hörs!
Jag och Cattas syster Johanna någonstans efter vägen mot Norge. Johanna och Ingela (Cattas mamma) följde med oss hit, hjälpte oss med första delen av inflyttningen och stannade över natten. Kanonbra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0