Life is to short, gotta live it long

Idag var vi trötta. Och det snöade. Så det blev en soffhängsdag framför en film med mina roomies.

Vet ni förresten att jag har grymma roomies? Att det känns så jävla bra, trots att det var ett litet wildcard vi drog, jag och Catta, när vi frågade grabbarna. Men fan va jag trivs! Hade inte kunnat haft de så mycket bättre!

Jag tog en kort pw och en sväng hem till Sabbis och Sanna (och conne såklart, men hon va ej hemma).
Hängde ett tag med mina fina vänner. Helt plötsligt bor man i samma stad igen liksom.
Dom flyttade hit ca 1 månad innan mig, och då låg ju mina planer på Stavanger/bergen. Men plötsligt bor vi 10 mins gångväg ifrån varandra. Grymt ju!
Käkade potatisgratäng och rökt öring. Älskar att Robin lämnade en massa mat igår när han var här och lagade!!
Ännu en film och roomie-häng i soffan. Skratt och knasiga livshistorier.
Godnatt.


Kommentarer
Postat av: Sanna

Jag snor den om det går bra? :D

2012-11-07 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0