Oslonatt

Lördagen slutade med fest. I Oslo kryllar det av party-svenskar och de finns alltid någon fest någonstans. Om inte annat kan man lätt dra ihop nåt eget.

För att summera kvällen: förfest med Emil, jonte & Cornelia hos nån random Frida med 2 andra. Kul med nytt folk! Skulle på fest, blev inte så, drog ihop nåt eget med andra människor som också skulle på festen. Jonte och jag går vilse. I ca 2 timmar. Hamnar på en motorväg, har ingen aning om var vi är, åker gratistaxi då jag drar en historia om att vi skulle blivit rånade (?), kliver av. Vet fortfarande inte var vi är. Tar olika bussar. Hittar tillslut till Cornelia &co där festen är. 2 timmar senare.
Där äre fullt med folk, har askul och sover kvar där. Bra kväll! Galen, men bra.
Söndagen: seg som tusan, ont överallt och trött. Filmhäng med mina roomies och sen tjejkväll hos conne, Sanna och Sabah! Chips och mina tjejer. Slår liksom aldrig fel!
Känns så kul att ha dom så nära, även här i oslo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0