Söndag

Solat, rakat bort oönskad hårväxt (för självkänslans skull. Började nästintill odla vinterpäls), hårinpackning och ansiktsmask. Körde lite styrka med Jonte också. Väldigt kort, men bättre än inget! Lite av en ta hand om sig själv dag.

Tjejhäng med popcorn och webbtv. Bara catta och jag en stund. Framför sånt som bara vi tjejer vill se. Man behöver sånt ibland!

När catta somnat försökte jag rycka liv i grabbarna framför tvn. Lyckades få ett avsnitt av solsidan, sen åkte tvspelet på igen. "Nej men Linnéa, vi kan prata samtidigt som vi spelar. Berätta nå kul om ditt liv!"
Haha eh nä, de funkar inte riktigt. Ni är för inne i spelet. Det blir jag i en konversation med mig själv...
Gav upp, så nu blir de webbtv för mig själv. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0