Standing in the hall of fame

Hej fredag! 
Imorse drog grabbarna iväg till Uddevalla över helgen och jag traskade iväg till Rema, där jag skulle skriva på arbetskontrakt. Snabbt och enkelt trodde jag. Planen var sen att möta upp Catta på stan och sen klippa mig hos Martina. Det ändrades snabbt då jag fick hoppa in och jobba direkt. 12-18 blev mitt första pass, som endast bestod av kassan. Snacka om att huvudet är slutkört då jag redan efter 1 timme fick stå själv i kassan, med fullt ös av hungriga norskar. Så mycket koder för alla frukter och så mycket svåra ord. Jag menar, jag vet ju inte ens vad purjolök heter på norska, hur ska jag då hitta koden? Men det var riktigt kul och arbetskamraterna verkade super! Alla var så himla trevliga och hjälpsamma! 
 
Hemma möttes jag av en tom lägenhet eftersom Catta även hon arbetar sitt första pass ikväll. Skypade med Emma, Stina, ida, Tobias och Brorsorna. Emma&Stina och Co. är i Gävle nu över helgen. Mina hjärtan. Känns lite konstigt, nu när jag sitter här. Saknar dom alla. Men jag fick iallafall skypa med dom ett tag. 
Fredagsmiddag i form av köttbulalr & mackisar. Jävlar vilken brakmiddag! 
Med mig från jobbet köpte jag 2 stora chokladkakor, en till mig och en till Catta som jag tänkte överraska henne med när hon slutar. Så nu sitter jag här, med tända ljus och inväntar henne som slutar om 1 timme. Hoppas vi orkar med en film innan vi däckar. (Redan hunnit somna på soffan en halvtimme sen jag kom hem) Ha en fin fredag!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0