Starting with the man in the mirror

Idag har det varit en såndär riktig jävla fuldag. Vill bara gräva ner mig, typ så äcklig känner jag mig idag. Och en finne i storlek av mitt födelsemärke i ansiktet har placerat sig nere på hakans vänstra sida. Perfekt! 
Tur att man fick jobb under fuldagen, en bra humörshöjare. Jag har varit glad, men ful helt enkelt.
Så fort jag kom hem kröp jag ner i onepiecen och tog bort sminket. Skönaste! 
 
Och Catta har även hon fått ett andra jobb idag. Så jävla grymt! Det tråkigaste är att vi hade tänkt ha tjejhelg nu i helgen eftersom grabbarna drar till Uddevalla. Men då jobbar vi båda, om vartannat. Ex lördag jobbar jag 12-18 och Catta 17-22. Det var det tjejmyset de. Men det är sånt man får ta.
 
Nu tänkte jag kika lite på kanal5play - Johnnie & Mattias på avvägar. Dom två och Filip & Fredrik lär ju vara typ Svergies bästa tv-personligheter? Älskar dom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0