Take a look at this from your own eyes

I fredags bestämde jag och den manliga delen av mina roomies oss rätt sent på kvällen för att köra på en utgång. Sagt och gjort. Sminket kletades på och vi gick mot Sabah & Cornelia, där även Mattias va. Drack vin och skrattade. Fattiga svennar som man är undvek vi krogen, drog istället till den lamaste hemmafesten ever. De sög. Så jag, conne, sabah, emil och jonte drog hem till conne å sabah istället. Efterferre ba! 
Sanna ramlade in, likaså Henric (Henrichhhh). Somnade sent men hade en kul kväll!
 
Hängde kvar där hela dan, köpte pizza & cola. Dagens räddning. Plus skräckfilm. Hemma i vår lya igen åt vi tacos och kollade på film. Någon gång under kvällen fick jag skypa med Ida, Emma & Stina. Mina gobitar, nu saknar jag ju dom bara ännu mer! 
 
Idag, söndag. Catta och jag tog en sväng till solariumet. Rena rama rånet. Hemma betalar jag 20 kr för 20 min solning. Här fick man betala 104kr (svenska) för 20 min. Ska man skratta eller gråta?
Vi hörs!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0