Turn all of your lights off

Idag gick vi för att fixa D-nummer ännu en gång. Förgäves. Nu hänvisade dom oss till sitt tredje kontor... Bra koll!
Nej men, att vandra runt och frysa tycker jag ändå om. Så de gjorde inget...
Nåt ärende på stan, potatismos &korv till middag. Fina livet som ni hör!
Kvällshänget blev 2 filmer, Skype och mackor/te. Mötte även upp Sanna på tågstationen, då hon kom tillbaka från sin Gävletripp. Hon hade en varsin påse med prylar hemifrån med sig till mig och Catta, super!

Förövrigt kom samtalet jag väntat på idag. JAG HAR FÅTT JOBB!
Det är på Deli de Luca. Ett café/kiosk inne på gallerian Oslo City. Ungefär 5-10 min gångväg från vår lägenhet. Känns superspännande och så jävla skönt!

I måndags förra veckan, första dagen då jag sökte jobb, fick jag intervjun, som sen ägde rum i fredags. Här går det undan så att säga. Oslo levererar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0