Welcome to my crib

Welcome. Today I'm gonna show you our crib here in Oslo. Sit back and enjoy. Welcome to cribs!
 
Köket, knäppt ifrån vardagsrummet.
 
 
Ännu fler vinklar av köket
 
Den omtalade takkronan över vardagsrumsbordet. Kan ändra sken: Blått, vitt och blandat.
 
Vardagsrumsbordet
 
Vardagsrummet, med en halvkass insyn. Knäppt ifrån köket.
Catta i våran härliga soffa.
Grabbarnas lilla sovrum
Mitt och Cattas lite större sovrum. Vi drog vinstlotten så att säga. Eller så äre bara så att vi bestämmer här.
Självklart hänger herr drömfångare över min säng. Samt så står lyckotrollet jag fick av mamma, fickpluntan jag fick av brorsan i studentpresent och ljuslyktan ifrån Slick på nattygsbordet.
 
Sist och minst. Badrummet med dusch!

Kommentarer
Postat av: ERIKA EDORSSON

Snygg!

2012-11-08 @ 14:06:27
URL: http://edorsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0