Your name, was the soundtrack of my summer

Igår blev det aldrig något d-nummer fixat, eftersom De krånglade lite för Sabah. Så jag och catta kilade ner en sväng på stan och köpte lite nödvändigheter.
Och catta har nu fått jobb, så himla glad för hennes skull!
Fick tacka nej till ett jobb igår också. Vet inte om jag gjort rätt beslut eller inte, men jag känner att jag safear lite såhär i början eftersom det endast var provision som lön... Han sa att jag kunde höra av mig till våren ifall jag kände mig intresserad då. Vilket jag kanske gör. Vore en kul utmaning!
Och ja juste, godmorgon! Här regnar det och Catta och jag ska ner och fixa d-nummer idag. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0