Du kan säga vad du vill, men mina tankar lämnar du ändå inte

Mycket ångestfyllda stunder just nu. Ouppklarade problem, saknade personer, osäker framtid, stora förändringar och kaos i livet som jag lämnar. Det är mycket som spelar ens hjärna ett spratt just nu. Brister ut i gråt då och då och inatt hade jag världens ångest-natt igen. 
Allt känns så sjukt, att man är i en del av livet då allt ska förändras. Samt att jag känner att jag har så mycket saker som jag inte känner mig färdig med, så mycket känslor. Och sen har jag en liten problemfylld del av mitt liv som jag lämnar kvar. Att jag inte kan finnas kvar och ta hand om det gör att flytten till Norge känns så jävla jobbig. 
 
Låt oss tänka på annat nu. Städat ordentligt idag. Byggdamm överallt. Och nu sitter jag här, nyduschad och väntar på Axelsson som dyker upp om typ en timme.

Kommentarer
Postat av: L

Jag älskar dig världens finaste vän!

2012-09-26 @ 23:27:07
URL: http://neaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0