Gårdagen

Tog en runda på stan med Catta och hängde sen med Julia. Sen hölls förfesten hos Sanna! Det bjöds på musik ur Harrys högtalare. Ni vet, #ingenfestutanharry .
Det bjöds även på chips, bra häng och härligt sällskap av Catta, Erika, Sanna, Martina, Alex, Sabah, Julia, Kalle, Boman, David, Fabbe, Kevin och Sam.
Dessvärre kom jag aldrig in på krogen då jag tog hand om min fina vän istället. Åkte hem med hen, tillbaka till stan för att möta upp Erika då hon inte villa åka buss själv. Kände mig som en riktig bro.
Sen slocknade jag i sängen.
Sista bilden är tillägnad Sabbis. Lite internt.


Kommentarer
Postat av: lundahl

är glad att jag har en så jävla bro som du!

2012-09-09 @ 13:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0