Jag har förhandlat med mig själv. Nu är det din tur att göra ditt drag.

Nu var det ett tag sen igen. Lördagen jobbade jag i kafeterian i Valbo ishall. Trött efter ca. 4 timmars sömn, men cash is king.
Powernapade när jag kom hem och drog till Axelsson för förfest med henne, Moa, Sara, Alex, Cajsa och Emelie. Efter gårdagens fiasko då jag ej kom till krogen var jag mer taggad till att dansa än nånsin!
Men tror ni ja fick en krogenkväll eller? Icke sa Nicke! Denna gång blev en vän tagen av polisen, så en massa samtal och häng utanför polishuset blev min natt.
Jag, conne och Axelsson sov hos Axelsson och på morgonen mötte vi upp hen som satt i fyllecell. Fan va jag har känt mig som en äkta bro denna helg. Eller en morsa.
Bakishäng hos Axelsson med kebab och Moa.
Sen kom Catta och Julia A över för en film och kvällshäng. Julia och jag sov kvar.
Måndagen då föddes mitt lilla kusinbarn! (Jörgen fick sitt första barn, en liten flicka vi nu kallar frugan). Sötaste ungen!
Sen gled jag, Julia och Axelsson runt på köpis. Djuraffärer och inredning. Härlig dag. Först häng med catta, sen
Kvällshäng hos Fia med henne och Catta. Stannade även som nattgäster.
Tisdag: städade rummet och gled in på stan en sväng med Julia A. Fyndade höstskor för en billig peng.
Kvällshäng hos Axelsson.
Onsdag: vaknade upp hos Axelsson. Hängde hela dagen. Fixade lite med tradera osv. Skön dag. Sen hem till Julia S med Malin för att planera Norge. De blir spännande dehär!
Nattgäster hos mig blev catta och Julia.

Som ni märker klarar jag knappt av att vara ensam en sekund, och ännu mindre sova ensam. Jag hoppar fram och tillbaka och är knappt hemma. Dels för att det är ett byggprojekt här i hela huset med hantverkare överallt, och sen för att jag verkligen inte klarar av att vara själv. Får panik. Vet delvis varför, men inte helt. Jag känner mig så kluven och känslosam. Livet är lite kaos just nu. Känslomässig kaos. Det går inte alltid som man vill och tajming är tydligen viktig här i livet.


Kommentarer
Postat av: lundahl

fan kommer du aldrig ut du eller? såg fram emot att träffa dig ute i lördags ju!

2012-09-13 @ 18:33:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0