Jag kan se det på sättet du ser på mig när vi kysser varandra

I söndags var en jävla skitdag. Allt var bara hum i duvve. Gråtvågorna sköljde över varvat med ångesten, ilskan och undran. Fuck.
Fia drog med mig på en prommenad mot kvällen. Bra vän. Diskuterade livets problem och grät i sällskap av vänskapen.
Senare kom catta över, fin vän där med. Pratade bort kvällen och gjorde mig sovsällskap.
Måndagen gick vi på ett möte om att jobba utomlands och införskaffade den lite nödvändigheter inför Norge. Käkade lunch och sen gick jag hem nån timme där jag däckade rätt rejält på soffan nån timme innan catta kom över för lite filmhäng. Hungergames. Hade faktiskt högre förväntningar på den, men den dög väl.
Nu: tisdag och jag ska fixa med lite grejer innan ja springer över till catta! Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0