Jag kommer att ändra alla orden så att allting blir bra

Imorse drog jag Sveriges största skämt för mig själv. Ställde klockan på 08.45 och trodde jag skulle kunna kliva upp.
Förklaringar till att det icke gick:

1: hantverkare överallt som ska få slippa se min morronfrilla

2: hantverkarna ska byta dörrar i hela huset, så min dörr kunde vilket sekund som helst plockas bort. Tänk er då scenariot där en trött Linnéa står iförd endast trosor och letar efter träningskläderna. Bättre att gömma sig under täcket.

3: min säng var varmare än luften ute

4: jag var trött.

Nån timme senare sitter jag nu här, på busshållplatsen påväg in till stan för att möta catta. Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0