Let you know what I'm thinking

Som ni säkert redan listat ut skulle det förra inlägget publiceras lite tidigare idag..
Hur som haver, väl hemma svirade jag om, käkade på 2sek (okrydd alltså) och drog hem till Alex med henne, Sanna, Sabah, Jasmina, lilja och Martina.
Dom förfestade och jag hängde med för sällskapet som nykter. Holy crap tänker ni nu. Ah, jag med. Men kände mig nöjd så.
Överraskning för Fabbe på interpool. Vi mötte han och hans crew med Mimmi i spetsen med "ja må han leva" och en födelsedagsdrink. Bra skit.
Eftersom slick var gratis hakade jag på ut och hade en trevlig kväll som nykter. Fel kväll att avstå alkohol då Kevin bjöd på skotbricka och en jävla massa champange. Det skålades och det dansades. Bra kväll.
Bästa var nog komplimangen en random kille ger mig på slutet. Och det kan jag faktiskt få påpeka här på bloggen. Hemskt osvenskt, men vet ni? En liten egoboost skadar aldrig! Precis vad jag behövde!
Godnatt hälsar en hemskt vacker Linnéa ( ;) )


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad roligt med alla bilder!! :)

2012-09-07 @ 09:15:38
URL: http://sskhajavi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0