så som vi ville från början

Var ett tag sen nu... kör en snabbgenomgång av de senaste dagarna!
Torsdag 30/8 hängde vi i några lekparker jag och Stina. Åt pannkakslunch och åkte sparkcykel. Tåget upp vid 4, och jag tog sen samma tåg hem 6 igen. Hemma i Gäv
le kl.20.00. Skyndade mig, drog på förfest hos Martina med henne, Anna, Fia, Sabah, Julia och Petra. Lite folk på slick, men fan va kul vi hade! Det är då man håller ihop med tjejkompisarna och bara släpper loss på dansgolvet. Obligatorisk cheese vid 2, en lillamenyn hamnade i fel händer och jag och fia fick nattkäk i hennes säng. 
 
Fredag, degade hos Fia. Hängde i stallet. Svirade om och drack vin hos henne med Sabah och Julia. Började på Interpool, men sen hamnade jag och Sabbis på slick tillslut.. obligatorisk cheese och slaggade hos Sabah. 
 
Lördag: Viktor hämtade mig på moppe (bra med småbröder ibland). Dagens största händelse är kvällshänget med Lundahl. Tsatsiki, morsan & polisen. Och första natten jag sov ensam på evigheter. Jag är fan skadad.
 
Söndag: Hjälpte mamma med loppis, somnade någon timme på dagen och hjälpte viktor att mublera om rummet. Blir alltid så entusiastisk när det gäller sånt! Kvällsmys hos Fia med henne, Anna och Julia. Tjejpladder och massa gott. Plus övernattning hos Fia.
 
Måndag: Köpis med viktor först, sen bytte jag ut honom mot Fia, och sen en tredje runda med Julia. Kvällshäng hos Sanna med henne och Fia.
 
Tisdag: började dagen med en powerwalk med Catta. Filmhäng hos henne innan jag drog mig hemåt. Juste, bytte rum hos pappa också. Med tanke på att jag aldrig bor där så tog jag äver Gustavs mini-rum. 
 
Idag, onsdag. Hängt med malin och Julia. Sen hälsade jag på Julia A på jobbet. Bra dag. Nu ska jag snart iväg och fira axelsson som fyller år idag!
 
 
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0