Let us all be friends

I onsdags hade jag och Mathilda en ledig dag tillsammans. det bokades det tatueringstid, vandrades runt på Ikea och köptes en loftsäng. Asskön dag!
Avslutades med en spontanutgång med Mathildas grannar. Så spontan så jag var ute ofixad i mössa och tjocktröja. Men fan så kul vi hade!
Torsdagen var en fittdag. På dåligt humör och var en riktig bitterfitta på jobbet. Jobbade 11-20, då jag tog Oscars sista timme eftersom han mådde ännu sämre än mig.

Blev sen käk och bygg av en loftsäng, en riktigt bred och go jävel, fan tror de kommer bli riktigt mysigt på rummet.
Sov hos Frida & Mathilda, och körde en go-frukost på fredagsmorgonen. Jobbade 15-23 och hängde sen med Catta och Mathilda.
Fick sen ett oväntat samtal från en riktigt betydelsefull person. Det värmde nå fruktansvärt, men fan så det fuckar med ens hjärna. Men det var så skönt att faktiskt få höra rösten, det var ett tag sen sist. Och då var det fruktansvärt mycket känslor inblandade.
Nu: vaken, med en sovandes Mathilda bredvid. Solen skiner och vi har en fantastisk dag framför oss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0