När livet ler mot en

Tja fan, nu var det ett tag sen sist igen! Blir lätt så när livet leker!
I tisdags jobbade jag 11-19, blev överraskad av Mathilda på jobbet och mötte sen upp Ida på Kaikola. En planerad tisdagskaffe blev en massa öl och prat. Sen korkade vi upp en vinflaska och pladdrade på om livet. Mötte upp Oscar för att få min nyckel och somnade lite för sent.

Onsdagen började jag klockan 7, slutade 3 och mötte upp Annie, Bea & Catta på majorstuen för kinamat. Hur gott som helst ju!
Hängde sen hemma hos Mathilda & Frida fram till ja skulle möta upp O igen, för byte av nyckel.

Torsdagen va jag lika trött, fick jobba över 2 timmar och slutade vid 17. Powernapade och bjöd sen över Mathilda som fyllde år + Annie på vin och chirre&dirre. 4 norska killar från Mathildas jobb kom sen förbi och vi fortsatte festa hemma hos dom. Sov kvar och åkte hem på förmiddagen. En trött men rolig kväll!

Fredagen jobbade jag 14-20. När jag kom hem hade catta fixat pizza och efterrätt. Guld ju! Addera en film med Joel kinnaman på det. Precis en sån fredag som ja behövde!

Lördagen var fullspäckad. Handla present, vin, outfit för kvällen. Mötte upp Marthe & Tina från jobbet för en öl på Café con bar, åkte sen hem till Annie för att käka kött, pommes & tsatsiki. Började förfesta med att sminka oss och dricka vin. Perfekt tjejigt och gött!
Gick sen hem till Jens där Frida, Mathilda och en massa norrmän var. Fullt hus och en kanonkväll!
Tog sen taxi in till Ish. Mötte upp Oscar och hela kvällen var bara så fruktansvärt rolig. Dansade, shotade och slutade med att jag och O köpte pizza på happytime. Somnade sen i världens finaste famn.
Alltså hela dagen var bara så jävla bra. Sån fruktansvärt rolig utgång! Sån ultimat utgång, öl på en oub, tjejmiddag och förfest på 2, stor förfest, utgång, nattkäk och somna fint.

Nu ligger jag här hemma, i en tom lägenhet, O lära jobba så där blev man dissad. Nu har jag ringt typ alla jag känner för att få ur mig lin bakisenergi och tvingat hit ett par stycken. Annie kommer snart med lite gott. Bäst!

Fan visste ni de, att livet leker?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0