Rehab

Gymmet i måndags var väl ingen hit. Ville lägga mig ner och grina redan när jag klev ur sängen, pga totalt slutkörd. Jobbade 15-20 och sen kom Mathilda förbi för kvällshäng och tjejsnack.

Tisdag, ville ja grina ännu mer. Noll ork i kroppen, men jobbade 11-19, hängde sen kvar på jobbet 1 timme med bra sällskap, innan ja mötte upp Annie på stan. Middag, shopping och övernattning hos henne. Dålig tisdag? Nej inte direkt.

När ja åkte hem runt 11.30 idag såg ja fram emot en helt ledig dag. Köpte med mig donken-mat, chirre&dirre+cola. Ja ni vet, de va en sån dag. Somnar 4h på soffan (fått ihop ca 12h sömn detta dygn, välbehövligt) sen vaknar jag av att ja blir inringd på jobb.. 17.30-23.30.

Nu: hela kroppen skriker efter vila. Skulle behöva en veckas rehab. Har känt såhär sen måndagsmorgonen. Och de symptom min kropp får när den är för slutkörd, dom visar sig också. De tar på kroppen att försöka ligga på topp och alltid ha kul. Nu ska jag somna till lite webbtv. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0