Sleepyhead

Älskar felstavningen jag fick till i förra inlägget.. Trött tjej.

Hur som, ställde diagnosen sömnproblem på mig själv igår. När jag för engångsskull tog en kväll då jag sa nej till planer och tänkte ta de lugnt. Händer inte alltför ofta. La mig liksom 21.30 efter att ha däckat i soffan vid 21.. Varför inte dra till på 4,5h takstirrande dårå? Jo men visst de gör vi! Somnade inte förrän vid 01.30. Mycket tankar och blev aldrig lugn förrän catta kommit hem vid 01. Jag låg vaken som en orolig morsa. Försökte tillochmed med "en Pippi" och bytte håll i sängen... Funkade hyfsat faktiskt.
Sovit asdåligt sen dess och nu blev jag väckt av att bli inringd på jobb. Måste försöka sova lite till innan dess, ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0