Gävle-Oslo

Halli hallå, en vecka sedan sist. 
 
Tisdag 13/8,Åkte hem till Julia där vi åt lunch osv, innan jag åkte till tanläkaren och fixade till en sak på tänderna. Avslutade sen dagen med en kvällsprommenad med Axelsson. 
 
Onsdag, tog en tur på stan med Julia Andersson. Införskaffade en del nödvändigheter, sånt som det suger att lägga pengar på. Köpte sen med oss tacos och åt ute på hennes balkong, innan vi drack lite vin och bara hade en Linnea och Julia kväll. Det är inte alla människor som försår mig så bra som hon. 
Julia Sjölund hämtade sen upp mig, för ett sista häng. Den flickan drar sig ju till Uppsala för att plugga nu, grym tjej dedär ska ni veta!
 
Torsdag sken solen för första gången på riktigt länge, så jag, mamma och Julia åkte ut till stranden för en heldag där. Sweet life hörrni. Älskar fan vatten! 
Min farbror fyllde även år, så en släktfika där fick avsluta dagen, innan jag alldeles för sent på kvällen började packa mina väskor.
 
Fredag, 06.10 gick tåget tillbaka till Oslo. Home sweet home. Det var faktiskt riktigt skönt att vara tillbaka, det är liksom här som är hemma för mig just nu. När jag mötte vännerna igen log jag för mig själv och tänkte. fan va jag har hittat rätt.
Jonte mötte mig på stationen och hjälpte mig med väskorna, och med oss hem köpte vi lite donken. 
Louise bjöd sen till på inflyttningsfest, riktigt trevligt, men jag tog det rätt lugnt. Slaggade sen hos Fille och Linnea. 
 
Lördag, Chillade rätt länge innan vi tog tag i saken och tog en runda på stan. Käkade en nacho-tallrik på Egon också. Gott som fan! Sen var det vi här hemma som styrde till med en förfest. Hade riktigt kul faktiskt och vi drog oss en ut på Fugazi och Ish faktiskt. Var en riktigt kul kväll. Avslutade sen kvällen med att sova hos min fina och saknade. Chillade mest på söndagen och drog mig inte hem från Oscar förrän vid halv 5-tiden. 
Då var det dags för bakishäng hos Fille & Linnea, så jag och Mathilda drog oss dit. Somnade sen i Tildas knä i soffan. Feels good to be home. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0