Lover of the light

Söndagen gjorde jag inte ett smack. Zip. Zap. Nada. Så jävla skönt. Låg i mitt mörka rum och kollade serier hela dagen. Blev lite anti människor och bara njöt av tystnaden. Somliga i min omgivning kan tycka det är lite konstigt att jag inte vill umgås med mina vänner hela tiden här hemma. Jo visst, fan va jag saknar er. Men vet ni nåt annat jag också saknat? Ensamheten. Lite andrum. Jag bor konstant med kompisar, då kan det vara rätt fint med lite egentid och familjetid. Varvat av vänner, såklart. 
 
Drog hem på grillmiddag hos pappa på kvällen iallafall och sen vidare till Sanna Lindblad för myskväll. Pratade bort ett par timmar och fastnade vi några sjuka dokumentärer om sjuka mord. Efter det tog vi rätt snabbt beslutet om att vi inte sover ensamma, så jag stannade kvar över natten. Fick dock åka hem vid halv 6 då bilen behövdes hemma, men jag somnade om rätt snabbt. Dagen spenderade jag med mamma. Hon köpte hem lunch och vi hängde nån timme på altanen. Fan va jag har saknat min mamma där borta i Oslo. Fan världens bästa. 
Vi drog sen på en liten Oslo.shopping-runda. Lite alkohol, mat, schampoo osv. Nödvändigheter jag ska ha med mig hem igen. 
Sen svängde Mimmi förbi. Blev riktigt gött häng på min altan med chirre & dirre, och en jävla massa tjejsnack. Grym tjej dedär! 
Blev fan en riktigt bra dag. Nu: avslutar med modern family i sängen. Godnatt. 
Hittade förövrigt lite bilder från i fredags, Sabahs firande, på annas blogg. Lite så man lär jobba utan en ordentlig telefon. Att sno bilder alltså. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0