Oslo, I miss you

Snart kommer ett såntdär "Nej-fan-va-långt-inlägg-om-typ-senaste-jävla-veckan". I know. Men hur som, så chillar jag på här hemma på min semester. Hoppar mellan mina vänner och njuter som fan. Men vet ni? Jag saknar fan Oslo. Hittade några bilder från en utgång därifrån för några veckor sedan på Mimmis blogg. Första efter olyckan med foten. De va en bra kväll. Takterrassen lyckas fan alltid styra bra förfester!
 
Nu: Försöker göra mig själv till människa igen genom att rehaba mig i ett tomt hus. Vara ensam är inte min grej. Tror nästan jag är den mest sällskapssjuke jag känner. Man blir inte bättre av att bo trångt med en massa roomiesar. Så nu: Tvingar mig själv att vara ensam hemma över natten. Bara för att jag behöver det. Inte för att jag vill. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0