So, we are young right now

Det var en riktig höjdare att vara ensam i torsdags. Somnade dock senare än planerat då ett telefonsamtal uppehöll mig. Inte mig emot. Tog därmed en längre sovmorgon och ficks tressa som fan. Men vad gör de om hundra år? 
Lunchade med Julia Andersson på Coffe Lounge och försökte sen få ut min telefon, utan framgång. Nästa vecka, då jävlar. Drog sen vidare till Fia för att sminka mig innan vi drog hem till Sabah som firades in som 20-åring. En riktigt trevlig kväll med beer pong och glada människor, grattis Sabbis! 
Slicken var sen given och vi dansade oss tills svetten rann. Donken käk innan bussfärd hem. Där har ni min fredag. Riktigt bra faktiskt. 
Idag: vaknar upp med öronvärk och misstänker öroninflammation. Fint. Sovit bort i princip hela dan, framför modern family. Jag är helt hooked up vid den serien nu. 
Sista minuten shopping med Viktor på stan också innan han drar iväg till Alanya med grabbarna imorgon. Grabbshopping och en take away-kaffe. 
Nu: en sån jävla lugn kväll i soffan med mamma och Peter. Kan inte klaga. Förutom att jag missar Labyrint i Oslo ikväll. Den sorgen. Hörs!
 
P.g.a. ej äger någon iphone blir de heller inga bilder ftån mig. En bild från Maskinen förra helgen får istället pryda detta inlägg. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0