999

I torsdags förra veckan var jag och Mimmi lediga. Total-grovstädade i lägenheten och gjorde så fint. Sen mötte vi upp Mathilda & Felica för finmiddag på Olivias - för att fira att det snart är jullov. Bara 11 arbetsdagar på raken jag ska kämpa mig igenom först. 
Drack öl och åt gott, sen blev vi sugna på utgång, så jag, Mimmi å Tilda drog ut på en krog som heter Ingensteds. Annorlunda ställe, men fan kul va de! 
Mötte sen upp Ida, satt med henne i soffan å käkade mandlar och pratade. 
Fredagen var lite tyngre. Jobb väntades, 15-23 och huvudet var tungt. 











Lördag och jobb igen, 11-19, sen direkt hem å svira om för att köra på överraskningsfest för kära Ida som fyllde 21! 
Kidnappade henne, bowlade, drack öl och gick ut på gayklubb och dansade oss igenom ännu en natt. Förbannat kul kväll och grattis älskade du! 







Söndag och ännu en tung dag. Två fyllor som inte fått sin bakfylla, men söndagsjobb stod på schemat. 14-20. Julhandeln har börjar, därmed öppet på söndagar samt en jävla massa stress. 
När jag kom hem julbakade jag med mina 2 fina roomiesar. Pepparkakor och filmen "love actually". Fan världens finaste film typ. 







Måndag var jag mer mosad än någonsin. Kände mig överkörd. Slet mig igenom en slitsam dag, 15-23 på jobbet. 
Idag tisdag, dag 5 av 11, var jag mer pigg än igår. Förkylningssymptomen har lagt sig och dagen gick bra. 14-22 och nu när jag kom hem sov resten av lyan. Skönt med egentid. Paradise och julkalendern. 
De senaste dagarna gör jag inte annat än jobba och sova. Ska snart gå och lägga mig, behöver sömn. Men först: nåt avsnitt kvar av julkalendern att ta igen. Vi hörs! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0