I want it that way

Hej jag lever! 
Vi kör denna vecka hittils, så kommer de andra sen.. 
Ledig i måndags. Då passade jag på att julhandla med Tilda, mest till mig själv. Tröstshopping kallas det visst har jag hört. Kul grej iallafall. Klar med alla julklapparna iallafall. 
Köpte en julgran också, supersöt! 
Sen drog jag och Mimmi hem till Ida för varm choklad och tjejmys. Bra tjejer! 
Tisdag, jobba 14-22 och paradisehängni soffan med mina 2 fina roomiesar. Camilla flyttade i söndags. Så nu är vi så som vi ska vara. 3. Jag, Mathilda och Mimmi. Min lilla Oslo-familj. 
Idag, onsdag, klev jag och Tilda upp, rensade vårat rum och skippade gymmet för ett hemmapass i vardagsrummet i form av zumba via youtube. Grymt kul! 
Drog sen till jobbet för ett pass på 15-23. 
Nu: dags att sova. Godnatt. 



Snön har nått till Oslo också. Typiskt. 



Att sitta på hyllan på jobbet. Också en bra arbetsuppgift. 

Förövrigt, jag bokade nyss biljetter till backstreet boys konsert här i Oslo i mars. Kommer bli fett! Typ som att vara 14 igen! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0