Med Gustav på besök

Godmorgon bloggen! 
Redan torsdag. I måndags drog jag, Gustav och Mimmi på bio. Hunger games 2. Den va fan bättre än 1an. Den första filmen fastnade jag aldrig riktigt för, den blev lite bra typ 3gången jag såg den. Men tänkte att ja ska ge 2an en chans. Där fick dom mig - nu längtar jag till 3an. 
Mitt på stan i Oslo? 







Tisdag var gustavs första praodag hos oss på Rema. Vi jobbade 14-22 och han klarade det galant. Kul med han på jobbet denna veckan! 
När vi kom hem blev det tvn och kvällsfika.



Onsdag, 10-18 och halsontet var påtagligt. Slitsam dag, men de gick bra. Avslutade dagen med kyckling i puta framför tvn med Mimmi, Mathilda och Gustav. Bra avslut. 


Nu, torsdag. Ledig och har tagit sovmorgon fram tills nu! Skönt, dagens planer är att hänga med gurra, gå på stan osv. Vi hörs! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0