Senaste dagarna

Hej! Längesen igen! Kör veckodagarna, så kör vi ett eget inlägg om de 2 senaste helgerna sen! 
I onsdags drog jag, Mimmi, Tilda och Felicia ut till sandvika köpcentrum. En besvikelse faktiskt. Men hittade en fin partytopp! 
Torsdagen var jag ledig. Planerade att inte göra ett skit. Slutade med en stressig dag. Fick sovmorgon och friskna till lite iallafall. Bestämde mig spontant för en klippning. Behövdes som fan. Somnade på soffan och kom försent. Pinsamt. Men klippte mig hos en jätteduktig lärling på studio Alf! 
Drog sen en runda på stan, själv. Mötte sen upp mina för ännu mer shopping. Nu är jag nästan klar med alla klappar! 
Fredagen mötte jag upp Ida för en brunch. Härliga, härliga vän. Pratade bort en massa skit över en varsin crepés. Fortsatte sen till hennes jobb, tog en kaffe i baren och snackade ännu mer skit. 
Sen drog jag och Mimmi hem till Linnéa där Ebba också var. Köpte med oss hämtmat och drack vin. En riktigt bra fredag hörrni! 
Nu: måndag, lillebror på besök och vi är lediga. (Vi för han ska praoa på mitt jobb denna veckan). Så kul att ha honom här! Man känner sig lite mer hel då. 
Tagit sovmorgon. Kollar just nu på film och käkar frulle i soffan. Dagens planer är shopping på stan och sen bio. Vi hörs! 







Hemma hos Linnéa & Felicia finns dessa två texter. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0