The light will guide you home

Igår, lördag, jobbade 11-19 och på kvällen kom Erlend hit så åt vi tacos och kollade på dokumentären "Bully". Så jävla fin, men den skar i hjärtat. Go lördagskväll. 
Idag söndag, min första lediga dag på evigheter (förutom jul, men då tog jag de aldrig lugnt). Så tekniskt sett kom bakfyllorna ut ordentligt först idag. Tack för den. Soffan var fin idag. Börjat se en by serie - hearts of dixie. Hoppas den håller sig bra! 




Mina kikade över, vi tog en lång PW och hängde sen i soffan framför en film. Go söndag! 





Och sen. Sen! Då kom mina roomiesar hem!! Äntligen! Jossan va med hon också, hon ska fira nyår här med oss! 
Lars, Felicia och Linnéa kom över också, pannkakor och en jävla massa skratt. Nu känner man sig hemma igen. Godnatt. 
Skulle publicerats förra helgen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0