20-års firande

Födelsedagen sög, men firandet på lördagen blev fan grymt!
Jag, Frida och Sophia slog våra kloka huvuden ihop och firades tillsammans. Och bakade en penis-tårta som vi bjöd på. Såklart, vad annars? (de tog oss 3 vändor till Rema innan vi hade alla ingridienser...)

Firandet hade vi hos Frida med mina roomies ( + Amanda som kom från gävle & överraskade mig!!) Fridas roomies, Oscar & Nicolai från jobbet, oscars polare Robin, Annie (som också fyllt 20!!) & Bea, Andrea & Maria och Timmys polare. Blev nog närmare 25 pers innan de va klart. Det var riktigt, riktigt trevligt!

Jag, Annie, Bea, Oscar, Nicolai och Robin avslutade kvällen på en jazzklubb. Sjuuukt kul och skön stämning.
Riktigt Bra kväll, där kvällens skönaste present lätt var mangon från O. Där är jag tråkig, men ni vet, en såndär intern grej. Sen fick jag fina saker av C&A också. Tack!
Dock lite dumma beslut på fyllan och bakisångesten på söndagen va ej lika kul.

Jag saknar mina vänner där hemma, speciellt en dag som denna. Men vet ni? Jag trivs sjukt bra med mina nya här med. Man börjar bygga sig ett liv och en umgängeskrets och hittils har jag fått turen att omges av helt underbara människor!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0