Back

Helt plötsligt har vi internet på min dator, men endast min. Inte Emils dator och ingens mobil. Detta är en evig gåta. 
En annan evig gåta är hur Canal Digital jobbar här i Norge? Vi har inte haft någon fungerande boxer till tvn sen vi flyttade in den 1 nov, och dom har varit här 2-3 gånger.. Samt att de skulle komma en snubbe förra veckan och fixa internetet? Tidspress är inget norrmännen jobbar efter ialafall. 
 
Över till annat. Jag tänkte blogga lite om de senaste veckorna, känns trist att missa dom här i bloggen. 
Förövrigt sitter jag ensam i lyan för tillfället. Jobbat 06.30-14.30 idag. Har öppning mån-löradag denna vecka. Slitsamt. Och, jag går nu på heltid på Rema. Känns toppen! Samt att jag har fått komma in lite mer i jobbet, lära mig mer saker. Beställa varor, melkerummet osv. Kjempegøy!
Hungrig är jag också, men så sjukt otagg på att laga mat. Själv. Åt mig själv. Hatar att laga mat... Vilka bekymmer jag har.
 
Rörigt inlägg, nu ska jag blogga om de senaste veckorna med Filip och Fredriks podcast i bakgrunden. Vi hörs!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0