I efterhand

Så, var var vi sist? Juste, jag var på Swedish house mafia den 22 december och hemma i Gävle och Svergie över jul.
 
 
SHM VAR SÅ JÄVLA GRYMT! Stämningen, ljudet, folket, house mafian, musiken, låtarna, känslan, glädjen, trängseln, alkoholen. Man mådde så jävla bra.Känslan av att hela världen är din, när man sträcker upp armarna i luften, blundar, hoppar och sjunger med. Tack grabbar, de gjorde ni bra! 
 Och en grej till, Sebastian Ingrosso, hur snygg??!
 
 
 
Julafton innebar grötfrukost & julstrumpa (älskar att mamma aldrig slutar med traditioner) hos mor. Kvällen spenderades hos kusinerna Andrea & Nisse, Faster Nettan, Pelle, farmor, farfar, brorsorna och pappa. 
Julbord (Uppskattar mat nå fruktansvärt när man inte lever i lyx här i Oslo), snöbollskrig och "med andra ord."
Fin julafton som avslutades hos mamma där även Peter anlänt. 
 
Juldagen innebar julafton hos mamma. Julbord igen, fina julklappar och julstämning. Svirade sen om och åkte hem till Ida för att fira hennes 20 år fyllda. En utgång med mina tjejer satt som handen i handsken. Det ärnågot jag saknar här borta, mina fina vänner i Gävle. Jag är van att umgås med många, ha många vänner omkring mig. Så lever man i dehär nu. Ny i en stad, med 3 roomies. Lite kontraster.
Dansade på Slick och åt den klassiska cheesen på donken vid 2. Riktigt kul kväll!
 
 
Annandagen tog jag med mig Viktor in till köpis - mellandagsrean var ju igång. Shopping med bror, som sen byttes ut mot Lundahl och även miss Khajavi anslöt sig. Massa shopping och fina vänner. Gävle kändes som en liten sagovärld när jag var hemma. Så härligt!
Den årliga middagen hos farmor & farfar med släkten ägde rum på kvällen. God mat och släktsamling. Kvällen avslutades med ost & kex hos mamma med lilla familjen. Så mycket kärlek när man väl var hemma. Min lilla, älskade familj. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0