The first cut is the deepest

Slet mig upp till jobbet i mörkret i lördags, efter ca 3h sömn. Tror jag lyckades sova precis rätt, för jag va liksom pigg hela dagen ändå. Så trött så man blir pigg.

En powernap sen va man redo för filmkväll hos Frida.
Skippade filmen och pratade bort hela kvällen med chirre&dirre. Så kul när man klickar så fint med en ny vän, så man pratar bort 7h snabbare än blixten. Runt 03 kom hennes roomie Matilda hem, med två arbetskamrater. Låt oss säga att dom inte platsade in och vi skrattade gott alla 3.

Landade i min säng vid 06 och eftersom hela Oslo dör på söndagar har även vi här i lyan varit döda idag.
Städat, tvättat, tränat, promenad och nyss en film med lilla familjen. Nu ska jag krypa ner och kika på en till film. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0