Vänskap över halva jordklotet

Blev en lugn fredagskväll efter en jobbdag 08-16 på rema. Kikade film & åt ananas+mango med Catta & Robin fram tills grabbarna kom hem.

Sov med öronproppar<3 och fick mig en fin sovmorgon. Startade dagen med frukost på sängen framför Skype.
Äntligen, äntligen fick jag prata med min andra halva på andra sidan jorden. Världens bästa Axelsson, fan så jag saknar henne alltså!
Och vet ni? Hon flyttar nog hit till Oslo när hon kommer hem från Australien. Alltså den lyckan!!!! Kan de bli bättre?


Kommentarer
Postat av: neaaxelsson.blogg.se

Jag älskar dig såååååå! Världens bästa är du. Tack för pratstunden! Allt som väntar oss kommer bli oslagbart! <3

2013-01-05 @ 14:34:57
URL: http://neaaxelsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0